Hoy, ik ben al een lange poos opzoek naar een en goed middel voor het vissen op grote karper zowel voor in de winter als in de zomer.
Ik vis nu al geringe tijd wedstrijden en zit nu echt op slot wat me opvalt is dat steeds weer dezelfde zelfs op een slechte plaats weten vooraan te geraken. Toen ik vorig jaar eens aan het zeuren was zij mij een van die goeie vissers geef je korrels is mee morgen breng ik ze tot bij jou en probeer maar.
Resultaat slechte nummer maar wel 1e plaats. Hij heeft niets gelost maar het waren zeker wel mijn korrels, dus er bestaat zeker iets. Maar nu zit ik terug achter de feiten te aan te lopen.
Kunnen jullie me helpen? Laat me desnoods iets weten in een privé bericht.
Alvast enorm bedankt.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Additief karper
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Additief karper
Laatst gewijzigd door Admin op 21 mar 2016, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Blanco regels verwijderd (cfr. Forumregels)!!!
Reden: Blanco regels verwijderd (cfr. Forumregels)!!!
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden