Beste kameraden,
Graag zou ik overgaan tot de aankoop van een Colmic Carp Raider en daardoor zou mijn F44 de verkoop in gaan. De nieuwe kleuren passen beter bij mijn naam. ;-) Deze prachtige vaste stok verkeert nog in heel goede staat. Twee seizoenen een 15-tal wedstrijden mee gevist. De kenners onder ons weten heus wel dat dit de ideale stok is voor zowel voorn, brasem en karper.
Stok kan alleen aangekocht worden of in combinatie met meerdere topsets C75 (3-delig 4.30 meter lang).
De stok, de aanwezige buts, een extra vierde deel, de drie extra topsets C75 en nog 3 extra eerste delen (fillertips) alles voorzien van elastiek. Voor dit alles in beschermbuizen en de mooie foedraal zou ik nog graag een 650 Euro ontvangen. Over de prijs kan natuurlijk nog gepraat worden.
Groeten
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Colmic Airon F44 (11.5m)
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
- Vlaene
- gebruiker
- Favoriet water: Vijver
- Favoriete discipline: Witvissen
- Favoriete vis: Brasem
- Lid van: de goudkarper Oosteeklo
- Groep: Geregistreerde gebruikers
- Dierenriem:
- Leeftijd: 46
Colmic Airon F44 (11.5m)
2de plaats eindklassement de Goudkarper Oosteeklo 2015.