Vooreerst dikke proficiat aan de kersverse nieuwe Belgisch Kampioen Feeder 2022, Walter Leekens! Knap.
Voor mezelf, rotdag. Nochtans goeie hoop. Ik was er klaar voor. Alle plaatsen (bijna alle plaatsen) waren goed voor mij. Stokken, aas en voer perfect, en dan het kaartje met het nummer, vak C middenin, slechter kon echt niet. F.ck...
Goesting en motivatie direct gezakt met 75%.
Nog wel mijn best gedaan. Reuze afstanden met super lichte korf en met het startsignaal kwam ook de wind opzetten, schuin links voor, zodoende moesten er al direct zwaardere korven boven komen. Iets wat niet echt bevorderlijk is op 1,5 meter water.
Links van mij 0 vissen, ik 1 dikke brasem van 3 kg, dan 2 ook mooie brasem en 3 plaatsen verder reuze gevist door Johny met 6 dikke vissen.
Echt balen dit jaar. Ingepakt en huiswaarts, pff. Hopelijk lukt het volgende week wel op het BK Interclub.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
BK Feeder 2022
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 2 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden