Hey iedereen,
ik zit met enkele vraagjes. 13 augustus ga ik naar nen openbare verkoop, want ik en mijn vriendin hebben een huisje naar ons goesting zien staan dat we echt wel graag zouden willen hebben. Maar hoe werkt dat juist zo een openbare verkoop? Want wij gaan morgen naar de bank om te zien of dat we wel een lening kunnen krijgen, en zo ja, hoeveel we zouden kunnen lenen. Ik weet dat je 15% voorschot binnen de 3 dagen moet betaald hebben of zoiets hé?
Maar 13 augustus is de verkoop; maar pas 27 september is de toewijzing, dus komt er dan nog een 2e zitdag?
Of zou ik beter een afspraak maken met een notaris? (denk het wel, maar zou toch al iets willen weten vooraleer ik zou gaan).
thx and grtz
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Vraagje i.v.m. een openbare verkoop
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 2 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden