Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Interland België-Nederland 2015

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
guido moors
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Karper
Lid van: MVL Feederteam Lanaken
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 53

Interland België-Nederland 2015

Ongelezen bericht door guido moors »

Het wordt weer tijd om de eerste gesprekken op te starten om dit jaar ons jaarlijks weerkerend interlandje te kunnen vissen. Aangezien het dit jaar weer in België wordt gehouden zal ik als Belgische coach instaan voor de organisatie ervan i.s.m de Nederlandse coach uiteraard.
Er zijn al direct 2 zaken die ik alvast kan meedelen en dit zijn:
(1) aangezien de problemen nog steeds niet opgelost zijn om met de auto langs het jaagpad te mogen komen ben ik genoodzaakt om dit jaar mijn favoriet water het AK te verlaten en uit te wijken naar een vijver ergens ten lande. Hierbij heb ik een mailtje gestuurd naar de voorzitter van een bepaalde vijver om te horen of het mogelijk is om daar te kunnen vissen. Zo niet heb ik nog 2 reserve waters op het oog en
(2) de selectie voor het Belgische team zal dit jaar anders verlopen daar ik een lijst heb gemaakt van 15 vissers die ik allemaal heb gecontacteerd via pb of via sms dewelke ik graag in het Belgische team had gezien. Moest het nu zijn dat er wegens plaatsgebrek maar bv 12 man per land kunnen deelnemen zullen de eerste 12 die bevestigd hebben effectief mee vissen. Deze maatregel neem ik omdat er tijdens de eerste twee edities afmeldingen zijn geweest die niet altijd gemeld zijn geweest. Dit doe ik dus om organisatorisch in orde te kunnen zijn met alles.
Ik zal uiteraard ook kijken of er enige sponsoring mogelijk is, maar dit staat nog in zijn kinderschoenen. Maar alles zal ten gepaste tijde wel duidelijk worden in deze topic.
Mvg guido
Degenen die toegezegd hebben tot nu toe zijn: (1) guido moors (2) roelandts franky (3) schuermans wim (4) Maurice renaers

Dit onderwerp heeft 159 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels