"die hards "vissen verder. maar nu is het ook tijd om alles terug in orde te zetten, uitkijken naar de nieuwigheden op de hengelexpo... kortom ons klaar zetten voor volgende seizoen.
dus bij deze zal er ook nagedacht worden in welke "nieuwe" club(s), verbond jullie gaan vissen.
bij mij zit de klad erin. dit jaar had ik 3 clubs, blijft er nog eentje van over

team moreels deinze: nu de winkel stopt, stopt ook de club. vind het jammer, maar het is niet anders. was een toffe bende, visten op staatswaters en heb er toch een 13 jaar gevist en veel mooie tijden meegemaakt.
FTAC: club waar ik verbondswedstrijden in APB/VBL mee viste. duidelijk verschillende visies, ambities van sommigen. jammer maar helaas. kameraad vertrekt en heb er dan ook geen zin meer in.
daarom net mijn ontslag aangeboden in het verbond, zal nog zien wat ik volgend jaar ga doen.
terug naar oost-vlaanderen misschien? eerst 2 dagen op de expo aanwezig zijn en daarna zal ik wel iets beslissen.
gelukkig blijft Lovendegem bestaan, we gaan ons 41ste jaar in. zelf 21 jaar (bestuurs)lid.
vis is besteld, nog altijd met 30 leden en een aantal op de wachtlijst, kijk al uit naar 2014.
we denken er ook aan om extra wedstrijdjes te organiseren op staatswater (Hoeke, H'gat, Ooigem, schipdonk...)
iedereen mag deelnemen.
groeten kdw