Heb allerhande visgerief te koop tegen zeer lage prijzen.
Dit visgerief is van een goede vriend die spijtig genoeg veel te vroeg overleden is en ik verkoop alles voor zijn vrouw vermits zij geen benul heeft van visgerief en prijzen.
Het gaat om vaste stokken, feeders, karperstokken, schepnetten, schepnetstelen, massa's dobbers, feederkorven,
lood, haken onthakers, verschillende molens van Daiwa, Spro enz.
Beetrunners voor de karperen, beetverklikkers voor te karperen, een zeehengel, onthakers, haken in alle maten, visparaplu's, en zoveel meer.
Ook karperstoelen, eentje van het merk Korum en de andere weet ik niet.
Alles staat hier in mijn garage en kom gerust eens kijken en dan spreken we een zeer democratische prijs af.
Wel graag even een mailtje om af te spreken, ik ben van Deurne-Antwerpen, dichtbij het Antwerp station.
Tram 5 stopt 100 meter van mijn deur.
Is enorm veel, twee auto's vol en wil je alles in één keer mede nemen geef een goede prijs en het is van u.
Je kan er met 10 man mee vissen.
Je kan me bereiken op het nummer 0498152361
Op 2hands en Kapaza staan er foto's bij.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Allerhande visgerief
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
- sauciske
- Vip
- Favoriet water: Kanaal
- Favoriete discipline: Witvissen
- Favoriete vis: Brasem
- Groep: Vips
- Dierenriem:
- Leeftijd: 59
Allerhande visgerief
Groetjes Luc
Dit onderwerp heeft 13 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden