Hey mede karpervissers,
Ik ben karpervisser nu al een aantal jaren en altijd op betaal wateren gaan vissen, nu sinds dit jaar pas op openbare wateren gaan vissen op Schullensmeer en op de vaart in Leuven. Nu zou ik graag eens willen weten hoe je juist op de vaart vist en waar er daar nu juist karpers zitten.
Wat heb ik al geprobeerd, Zigg bugs (pellets,hondebrokken,insecten) en hondebrokken als voer-volledig plat op de bodem met back lead en fluocarbon mainline bollie met caramel goo- method feeder mix - PVA bags - en met de pen.
Nu ben ik al enkele weken al bezig met daar vis te vangen nog maar één karpertje gevangen dat max. 3 kilo woog voor de rest een paar platte. Nu zit ik altijd aan de zwaaikom in Tildonk, ik heb er al een paar grote zien zwemmen maar en al veel beweging gezien, maar nog nooit iemand iets weten bovenhalen.
Kan er me misschien iemand kleine tips geven. ;)
Thanks
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Karpervissen op de Leuvense vaart
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Karpervissen op de Leuvense vaart
Laatst gewijzigd door harpie op 16 jun 2014, 09:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht samengevoegd in juiste sub forum en met bestaande topic. Gelieve in het vervolg eerst de zoekfunktie te gebruiken voordat u een nieuwe topic opstart.
Reden: Bericht samengevoegd in juiste sub forum en met bestaande topic. Gelieve in het vervolg eerst de zoekfunktie te gebruiken voordat u een nieuwe topic opstart.
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden