Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Openbare wedstrijd De Donk

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
S Volkaerts

Openbare wedstrijd De Donk

Ongelezen bericht door S Volkaerts »

Hoi iedereen

Voelen jullie er iets voor om ergens eind juLi 2005 bij ons op de clubvijver een wedstrijdje te komen vissen? Als er genoeg volk is -laat ons zeggen ne man of 15- dan wil ik dat altijd organiseren. Het was vandaag vergadering en daar was er zoiets ter sprake gekomen. Kwil eigenlijk gewoon bewijzen aan het bestuur dat ik da op men eentje kan organiseren MET SUCCES.
De vijver is een klein hectare groot en er zit voornamelijk brasem. Karper ook maar die zijn te groot om op normale wijze te vangen. :)
Ook al wordt er weinig gevangen, dan kunnen we elkaar toch eens in levende lijve ontmoeten.
Als ge het ziet zitten, geef mij hier dan een seintje. ik zal wel ver genoeg op voorhand weten te zeggen hoe en wanneer. Maar er moet wel genoeg interesse zijn, want ik ga men eigen natuurlijk niet belachelijk maken.

Dit onderwerp heeft 10 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels