Hoe moet je kleine vers bewaren?
Ik haal een halve kilo kleine vers bij de hengelsportzaak. Deze zit dan verpakt in krantenpapier, jullie kennen dat wel.
Normaal verdeel ik deze halve kilo in twee delen, en steek deze terug in licht bevochtigt krantenpapier. De vers wordt daarna in de ijskast geplaatst. Op deze manier begint hij vrij snel te ruiken , is dit normaal?
De vers die ik tegenwoordig krijg is vrij levensloos wanneer hij in het krantenpapier licht en heeft ook een zeer donkerrode kleur, Normaal of niet?
Dit is volgens mij niet de meest geschikte manier om vers te bewaren of vergis ik mij.
Hoe bewaren jullie kleine vers?
Mvg
Maarten
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Kleine vers bewaren ?
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
-
- ervaren gebruiker
- Groep: Geregistreerde gebruikers
- Dierenriem:
- Leeftijd: 42
Kleine vers bewaren ?
het is een hobby.
Dit onderwerp heeft 15 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden