Hi,
Ik ga sit weekend vissen op een wedstrijdvijver.
Nu de vis bijt er redelijk goed, alleen ben ik aan het twijfelen wat ik zou meenemen, omdat het de laatste dagen (vorige week) wisselvallig weer is geweest.
Het is een put waar men met pieren onder het voeder mag vissen (de hoeveelheid is onbeperkt) idem met maden en casters en vastvoeder.
Ik heb er vorige week donderdag eens gaan kijken, en toen was er goed gevangen geweest met de pier. (Dan spreek ik over een avondwedstrijd+/-2u).
Dit weekend heb ik ook eens gaan kijken, en toen was het weer met de caster te doen.
Dus nu ben ik aan het twijfelen
- Ik had gedacht om casters en maden mee te nemen. Maar ook pieren met (leem & potgrond).
- Ik dacht de leem & potgrond en pieren op 8 meter te gooien. En de vaste voeder met casters (mais) op 13 meter.
- Vast voeder en casters en daar pieren onder is geen optie.
Zou het een goede tactiek zijn? Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ik zou graag een goede wedstrijd willen vissen (reden maakt niet uit ) Wat denken jullie? rekening gehouden met de weervoorspellingen wind regen etc. Hier
a) Toch alles zetten op de pieren?
b) Alles op het voeder en casters & mais?
c) Pieren op 8 meter voeder op 13 meter (maar ik ben er precies niet echt voor te vinden).
Ofwel is het erop, ofwel is het eronder.
Iemand die mij wilt helpen?
Edit: Ik denk dat ik het één post te laag heb gepost, excuses modz ?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Tactiek van voederen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 12 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden