Ik heb onlangs een zak LT vismeel meegebracht van de viswinkel zonder echt te weten voor wat die LT eigenlijk stond (vond de standaard zakken niet direct).
Heb nu eens opgezocht wat dat wil zeggen, en is eigenlijk gewoon op lagere temperatuur bereid, waardoor er meer essentiële voedingsstoffen zouden in blijven zitten. Klinkt op zich interessant.
Wat er echter niet bijstaat is of de geur verschilt van standaard vismeel? Ik doe de zak open en je ruikt geen vismeel 10meter verder, je moet echt al je neus er dicht bijhouden om de standaard vismeel geur sterk te ruiken, terwijl je dit normaal toch veel verder en sterker zou moeten ruiken. Ben vrij zeker dat het relatief verse vismeel is die ik gekocht heb.
Dus weet er iemand of er geur verschil zit tussen vismeel en LT vismeel?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
LT vismeel
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 8 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden