Die bestaan niet zeggen de meeste. Hoewel vrijwel iedereen wel Vitamo in zijn kist heeft en het geluid laat horen: 'Als ik stil val dan gebruik ik Vitamo en dat kan net het verschil maken'. Wondermiddel? geen idee. Het had ook een andere vloeistof kunnen zijn. Vaak heeft men toch 4-5 vloeistoffen bij zich om te kunnen smeren of soppen. De eerste gedachte is echter Vitamo. Overigens, denk ik, het meest gebruikte middel om te smeren.
Toch gebeuren er vaak vreemde dingen. Onlangs sprak ik aan de zaak een wedstrijdvisser, niet de minste, die beweerde er nooit in te geloven. Hij zette weliswaar zijn voer op punt maar aan smeren had ie nooit gedacht. Tot een van zijn vrienden hem overhaalde en hij begon. Niet met Vitamo maar Special 1 een product dat weliswaar al weer 9 jaar op de markt is. Hij was overtuigd, dit is een wondermiddel! Zonder dit niet meer naar de waterkant. Hij had ook Vitamo bij zich. Als echte brasem- en vijvervisser spraken we nog verder. Ook een verhaal over bliekjes aan de waterkant die alleen gevangen konden worden met een piertje met wat lever kwam over de tafel. Het was een kort maar intensief gesprek. Wat kan iemand toch enthousiast zijn over zo'n product. Uiteraard heb ik hem nog wat staaltjes meegegeven o.a. cuberdon en lever. Wondermiddelen bestaan niet, dat dacht ik ook. Maar iedere keer verbaas ik me er over dat de 'Specials' toch wel heel speciaal zijn. Ze doen het dan ook al vele jaren en zijn puur. Geen verdunningsmiddelen erbij. Geen flessen van 2-250 ml waar je meer meer betaald voor het oplosmiddel dan voor de echte flavour. Ook wij hebben ze in het programma maar vertellen gewoon het echte verhaal. Laat een flavour straf zijn. U verdunt hem zelf toch wel. Vitamo verdunt zichzelf ook als u hebt gesmeerd bij het ingooien.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Wondermiddel
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
- Serranos
- ervaren gebruiker
- Groep: Geregistreerde gebruikers
- Dierenriem:
- Leeftijd: 77
- Contacteer:
Wondermiddel
GMS maakt vis zichtbaar met gmswebshop.nl
Dit onderwerp heeft 6 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden