ik heb me verleden week laten vangen en zo een potje rode kleurstof van champion feed gekocht. ik vissen in mol, na een tijdje heb ik de rode kleurstof eens geprobeerd op een witte maden.
het was simpel vertelde men mij bij de viswinkel, gewoon de maden volledig in de pot dippen en de rode kleurstof zou er bijna een half uur blijven ophangen, gewoonweg bedrog ja als ik met mijn made aan de haak wil in werpen op 11.5m was de rode kleurstof van de maden verdwenen tegen dat ik op 11.5m was aangekomen, dit was al na 5sec.
ik heb dit 3maal geprobeerd en ben dan maar terug met de vers gaan vissen, als ik iemand van de gesponserde mannen van chapionfeed tegen kom mag die dat met mijn potje eens voordoen zoals op de beurs, en als het hem lukt betaal ik hem ne bok. Ik zal een slecht potje hebben zeker?????????????????????????????????????????????????????????
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Potjes rode natuurlijke kleurstof van Champion Feed
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
- yves naulaerts
- Vip
- Favoriet water: Vijver+Kanaal
- Favoriete discipline: Witvissen
- Favoriete vis: Voorn
- Lid van: Goudvisje Diest, Internationalen B
- Groep: Vips
- Dierenriem:
- Leeftijd: 46
Dit onderwerp heeft 26 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden