Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Voeder van Steve

Alles over aas en lokvoer perikelen mbt het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
swa1
Vip
Vip
Berichten: 652
Lid geworden op: 02 feb 2010, 10:47
Woonplaats: Mol
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Lid van: Moed en geduld Mol, De Netevissers Hulsen
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 69

Voeder van Steve

Ongelezen bericht door swa1 »

het was het eerste jaar dat steve zijn winkel had, ik deed een bestelling via mail.
wel even geleden maar dacht dat het babito, brasem enfin eigenlijk weet ik dit niet zo goed meer, maar wat er zeker bij was: superzoet.
wel met deze viste ik de pannen van het dak op de vijvers, heb het terug besteld, eveneens onder de naam superzoet en ik kreeg totaal iets anders toegestuurd !!! hiervan heb ik steve op de hoogte gebracht en als antwoord gekregen dat het vorige niet meer verkrijgbaar was ! het ging hier om een wit/rozig poeder met zwarte en rose stippeltjes in en met een sterke fruitgeur.
nu, de superzoet die ik aankreeg was gewoon wit poeder, zonder geur m.a.w totaal anders.
ook heb ik eens het genoegen gehad van naast de kim te mogen zitten op een forummeeting, omdat ik het poeder van de steve niet meer kon krijgen liet ik hem er eens naar kijken, ken het zij hij maar denk dat het niet meer te krijgen is.
kan er iemand een naam plakken op dat poeder, en waarom kreeg ik dat aan i.p.v de gewone superzoet.
waarschijnlijk een vergissing maar het was wel top.
steve dacht toen dat het uit duitsland kwam.
Groeten
swa

Dit onderwerp heeft 2240 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels