Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

FAQ

Allerlei handige tips en trucks + nieuwigheden op het forum.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Admin
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3855
Lid geworden op: 25 dec 2003, 08:53
Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
Favoriet water: Vijver
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Brasem
Groep: Beheerders
Dierenriem:
Leeftijd: 65
Contacteer:

FAQ

Ongelezen bericht door Admin »

Om niet steeds op dezelfde weerkerende vragen (via mail of PB) te moeten antwoorden, hieronder enkele algemene tips over het gebruik van dit Forum.
Dit lijstje zal regelmatig aangevuld worden, ingeval van steeds weerkerende vragen.
Vraag: Hoe wijzig ik mijn e-mail adres en/of mijn wachtwoord?
Antwoord: In je gebruikerspaneel. Zie: http://www.witvisforum.be/ucp.php?i=pro ... eg_details
Vraag: Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?
Antwoord: Neen, dat kan niet.
Vraag: Ik krijg constant e-mails over een topic waarin ik ooit een bericht postte. Kan ik dit uitschakelen?
Antwoord: Ja, bij uw abonnementenbeheer. Zie: http://www.witvisforum.be/ucp.php?i=mai ... subscribed
Vraag: Ik heb aan iemand een PB verzonden. Hoe kan ik zien of dit gelezen is?
Antwoord: Als je een PB verstuurd en de ontvanger heeft uw PB gelezen komt het PB bij uw “Verzonden berichten”. Zolang uw PB door de ontvanger niet gelezen is, blijft het PB staan in uw “Postvak uit”.
Vraag: Ik heb via de desbetreffende link op de inlogpagina een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ik kan nog steeds niet inloggen?
Antwoord: Als je de instructies in de e-mail goed opvolgt kan er geen enkel probleem zijn! De meeste maken echter een fout met het typen van hun nieuw wachtwoord. Een wachtwoord is immers altijd hoofdlettergevoelig! Daarom deze tip: Kopieer je wachtwoord en plak het daarna en het vakje wachtwoord, zo kan je nooit fouten typen!
Beheerder www.witvisforum.be

Dit onderwerp heeft 2 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels