Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Topics sluiten?

Technische vragen i.v.m. het forum stel je hier.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
steve 2
Vip
Vip
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 51
Contacteer:

Topics sluiten?

Ongelezen bericht door steve 2 »

Bijna in ieder topic dat hier aan bod komt komt er altijd wel eens voor on topic blijven voor, of we zullen dat hier sluiten, ik vind dat het altijd maar erger wordt!
Die laatste topic die gesloten werd over dat wit poedertje was juist hetzelfde vanaf er gediscusieerd word zijn er al mensen die beginnen over sluiten en wat dan met de mensen die wel hun verstand gebruiken en een deftig antwoord proberen te geven of ook geintreseerd zijn in de antwoorden van ander forumleden?
Er zijn topics die moeilijk te beantwoorde blijven en als je dan met eens iets niet eens bent laat dat dan weten maar op een manier en bv wat ik ook erg vind is dat men hier begint over wat de karper vissers er allemaal inkieperen, denk je dat wij veel beter zijn en je producten mogen gerust van de hengelsport winkel komen wie zegt dat ze beter zijn dan andere!
Als er bv een topic open is en iemand antwoord onbeleeft of totaal ongepast wel verwijder dan meschien zijn antwoord maar niet die ganse topic!
Er moeten mensen zijn die de boel een beetje onder controle houden maar het mag ook niet te erg komen hé en we moeten respect hebben waneer ze er ons op wijzen als we iets verkeerd doen maar ook niet overdrijven hé!
Dat is mijn mening daarover en hopelijk word dit niet gesloten :!: :lol:

Dit onderwerp heeft 21 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels