Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Stroming

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
def p
Vip
Vip
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Brasem
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 40

Stroming

Ongelezen bericht door def p »

wanneer ik op kanaal vis heb ik altij problemen om te blijven liggen. heb al vanalles geprobeerd, andere vorm van pen, zwaardere pen, enkel wanneer ik met men verklik loodje goed op grond vis (ongeveer 5 cm) blijf ik liggen, maar dan zit die dobber daar wel maar lelijk, komt nog bij dat het relatief lang duur vooralleer je je beet ziet. Als ik dan vis met het verklikloodje net boven de grond, zoals ik op vijver vis, en ik blijf al liggen meestal doordat de stroming ff wegvalt heb ik wel vrij vlug beet.

Iemand die mij kan helpe om dit op te lossen? ligt wss wel aan mij aangezien ik nog maar een vijftal keer op kanaal viste en altij op vijver heb gevist

Dit onderwerp heeft 2 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels