Hallo
Heb mij vorig jaar via een collega van het werk ( verkocht zijn witvismateriaal en ik heb dat overgenomen daar ik terug van plan was om deze tak van visserij weer te beginnen) en daar zat een spik splinternieuwe magic powerlight pro bij 9.50 meter , heb daar meteen een talon bijgehaald voor op 10 meter te kunnen, maar nu wou ik dit jaar er een topsetje gaan voor bijhalen daar ik eens met elastiek wil gaan proberen te vissen, maar toch ook nog altijd wil overschakelen op vaste spriet, nu mijn vraag is , zijn deze topsets nog te verkrijgen voor deze powerlights , is niet de nieuwe die ze nu uitbrengen maar is ook een groene? En nog een vraag is er ook een cuppingkit op te verkrijgen ?
Alvast bedankt bij voorbaat
Vissende Groet
Frank
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Topsets Magic Powerlight Pro
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 17 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden