Ik ben op zoek naar een goedkope vaste stok om te kunnen cuppen, bij ons op de vijver mag je lijn+draad 14,50m lengte hebben totaal, aangezien de vijver 1,70m diep is, en ik zo goed als nooit met 5m draad vis, denk ik dat het voldoende is om een hengel op 11,50m of 13,00m aan te schaffen om te cuppen...
ik wil hier natuurlijk geen honderden euro's aan geven, dus vroeg ik me af of jullie soms geen goede stok hiervoor weten, of misschien heeft een van jullie wel ergens een stokje liggen die jullie voor een deftige prijs willen wegdoen?
ik zou dus een 12m ver moeten kunnen geraken met mijn cup, wat kunnen jullie me zoal aanraden?
het zou wat weggesmeten geld zijn als ik hiervoor een nieuwe, duurdere karperstok zou kopen... ik heb zelf genoeg stokken op 9,50m, waarmee ik nog steeds vis, deze zijn hiervoor dus niet geschikt (te kort & worden nog gebruikt).
ik zou dus de stok "aanpassen" zodat ik er niet meer mee kan vissen zodat wanneer mijn lijn in ligt op gelijk welke lengte, ik makkelijk die stok zou kunnen nemen en cuppen op mijn plaats. ik wil dus geen "adapters" die op mijn huidige lijn passen of dergelijk.
tweedehands.be en kapaza heb ik al gecheckt, maar daar staan een hoop stokken op, als ik daar dan intyp "13m", kom ik op colmic-lijnen met allerhande extra's die te duur zijn...
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Vaste stok om te cuppen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Vaste stok om te cuppen
Laatst gewijzigd door Admin op 08 aug 2012, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Let op uw taalgebruik (Algemeen Nederlands). Dus zeker geen streekdialect of SMS taal!
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Let op uw taalgebruik (Algemeen Nederlands). Dus zeker geen streekdialect of SMS taal!
Dit onderwerp heeft 4 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden