Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Welke combinatie haak/lijn ?

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
marc 1

Welke combinatie haak/lijn ?

Ongelezen bericht door marc 1 »

Beste,
Daar ik eens grote opkuis wil houden in mijn visbak, je weet wel wat je zo na een tijdje allemaal verzameld, waarvan men nadien denkt had ik het maar in de winkel laten liggen.
Nu ben ik van plan om na deze opkuis mijn verzameling allerhande eens wat te verkleinen.
Om te beginnen het aantal verschillende soorten haken en rolletjes draad (de verschillende merken).
Omdat ik weet dat ik niet de enigste ben die teveel in zijn visbak heeft zitten, is dit topic misschien ook interessant voor andere hengelsportcollega's.
Ik ben geen wedstrijdvisser, dus kan ik de keuze waarschijnlijk beperkter houden.
Dus de vraag is, welke keuze zou je maken als je maar een bepaald merk zou mogen kiezen voor de haak en lijn, en hiermee zowel op voorn en brasem zou moeten vissen?
Voorbeeld: - Kamasan voor de Haak.
- Drennan .voor de lijn.
Ik ben benieuwd :wink:
Gr,
Marc
Laatst gewijzigd door Gunne op 10 sep 2013, 18:24, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: Typ de eerste letter van een nieuw onderwerp altijd met een hoofdletter! Zie forumregels.

Dit onderwerp heeft 9 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels