Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Sensas Desque dobber montage

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
h3llrais3r
nieuwe gebruiker
nieuwe gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 nov 2016, 17:45
Woonplaats: Kruishoutem
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Roofvissen
Favoriete vis: Snoek
Groep: Geregistreerde gebruikers
Dierenriem:
Leeftijd: 41

Sensas Desque dobber montage

Ongelezen bericht door h3llrais3r »

Ik heb mij net een paar zwaardere dobbers aangeschaft voor het vissen op stromend water, met name de Sensas Desque dobbers van 3 en 4 gram. Ik zie nu echter dat deze geen oogje hebben bovenaan de dobber.
Daarnaast zit er wel een kleine siliconen stukje onder het dobber lichaam, waarbij het lichaam zelf ook los zit over de pen. Ik moet dus dat siliconen ringetje helemaal naar boven schuiven om het lichaam vast te krijgen tegen de top.
Mijn (domme?) vraag nu, hoe monteer ik deze dobber?
- Door het dobber lichaam siliconen ringetje onder het lichaam en dan nog eens door siliconen ringetje onderaan?
- Door dobber lichaam, over siliconen ringetje en dan door siliconen ringetje onderaan?
- Of alleen door de siliconen ringetjes?
- Of nog anders?
Want dit is de eerste keer dat ik een dergelijke dobber heb en wil deze natuurlijk niet verkeerd monteren. :roll:

Dit onderwerp heeft 5 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels