Beste,
Ik had een vraag i.v.m topkits. Ik heb me onlangs zelfs enkele van deze aangeschaft. Het probleem bij mij is dat als ik bv 3-4 topkits moet klaar maken, ik nooit op tijd klaar ben. Je hebt meestal maar een dik halfuur om je helemaal te installeren. Ik verschiet er soms van hoe snel ik bij andere vissers 3 of 4 topkits (soms zelfs 5) klaar zie liggen. Is het misschien mogelijk dat ze de topkits in hun geheel (met het tuigje er nog aan) inpakken? Zodat ze het voor een wedstrijd gewoon maar uit hun koker moeten halen en kunnen beginnen.
Iemand hier misschien ervaring mee?
Alvast bedankt!
Alex
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Topsets klaar maken
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 38 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden