Ik lees in topics over materialen dat er elk nieuw visseizoen, véél nieuw materiaal gekocht wordt. Daar is natuurlijk niets mis mee, maar betekend dat dan dat diegenen die elk jaar nieuw materiaal kopen (waaronder meestal nieuwe viskisten en nieuwe hengels), zich het jaar ervoor miskocht hebben of zijn ze gewoon nieuwsgezind of is het materiaal gewoon "op" gevist??
Als het nieuwsgezindheid is, is dat wel goed voor de economie, maar wordt het wel een zeer dure aangelegenheid, de hengelsport.
Dus wat ik niet goed begrijp is dat vissers het ene jaar zweren en hemel en aarde willen verzetten voor bv Maver of Sensas (zeg zomaar wat) en het andere jaar is Colmic het van het voor hun en dat gaat zo ieder jaar zo.
Ik zeg niet dat iedereen zo is maar toch lees ik op het forum zulke zaken.
heb zelf ook steeds met Arca gevist en nu ben ik sedert 2 jaar Sensas aan het gebruiken... hangt zowat af van het soort vis dat te verwachten is. Voor karper de Arca -Bifa stokken die ik heb en voor brasem en kleinere karper de Sensas.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Nieuw visseizoen dus nieuw materiaal ?
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 29 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden