Hey mensen,
ik heb eens een vraagje. Ik zou mij doodgraag nog eens nen nieuwe stok bijkopen, maar ben een beetje aan het twijfelen. Ik zou ofwel de colmic nucleaire ofwel de bullfighter 2 van elite willen aanschaffen. Ik wou gewoon eens jullie ervaringen erover weten. het is eigenlijk gewoon om op de brasem te vissen, niet op de karper. Of hebben jullie andere aanraders (gene powerlight)? het moet wel nen stok zijn die zeker niet te veel weegt, redelijk strak is, liefst ook niet te dik achteraan, toch vrij sterk is (moet toch zeker nen 0.16 met 3.400 kg trekkracht aan kunnen). Mijn budget is tot ongeveer 350 euro.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Colmic Nucleaire of Bullfighter 2 aanschaffen ?
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden