Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Eerste helft vang ik nooit vis !

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
fila_clown

Eerste helft vang ik nooit vis !

Ongelezen bericht door fila_clown »

Ik heb dit jaar een serieus probleem... de 2e helft vang ik altijd veel meer dan er 1e helft. Bij iedereen is het meestal omgekeerd. Weet er iemand waar dit aan kan liggen?

hetgeen ik dus doe:
- De eerste 5 min. mag men voederen, wat ik dus ook doe (+/- 900 gr natte voeder), en 2 katapultjes maden en een paar maïsblokjes
- Daarna wacht ik een 15 tal min. af, en schiet ik regelmatig wat maden en een paar maisblokjes bij.
- en dan vang ik gene vis :cry:
- De laatste 5 min. van de eerste helft, mogen we terug voederen, en voeder ik nog ongeveer 350 gr. + 1 klein handje maïs
- Begin van de 2e helft voeder ik enkel nog 3 katapulten maden en een beetje maïs (geen voeder meer, alhoewel dit nog mag).
- En dan begin ik pas vis te vangen.
- Vroeger schoot ik na elke vis maden bij, maar nu doe ik dat niet meer. Om het half uur mss 1 katapultje

ik ben benieuwd aan wat dit kan liggen...
- Omdat ik geen casters gebruik? Maar dat doe ik de 2e helft ook niet
- Traagwerkende voeder mss? Maar dan is het echt wel traag aangezien onze eerste helft 3 uur duurt
- Te veel eten in het begin? of te zware voeder?

ik zou het zelf allemaal niet weten, en hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

grtz

Dit onderwerp heeft 6 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels