Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Dobbers met lange bovenantenne

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
kevdor

Dobbers met lange bovenantenne

Ongelezen bericht door kevdor »

Beste,
ik ben opzoek achter dobbers met lange bovenantenne, dit om te vissen met bol op vijver. Ik zou een lange bovenantenne (liefst verschillende kleuren) willen om de ongelijke diepte in de vijver op te vangen. Ik zou ze dan zodanig uitloden dat mijn antenne van enkele cm's volledig zichtbaar is en de rest met de bol verder scherp zetten. Het gebeurt nu dat ik me inleg op een plaats waar het dieper is (dat is wel vaker zo op de vijver waar ik vis) en dat mijn pen volledig onder is. Met een langere antenne zou er bij een dieper waterpeil de antenne toch nog een aantal cm's zichtbaar zijn.
Heeft iemand tips, merken? Ik heb een aantal bolpennen, maar steeds met korte antenne.
Alvast bedankt.

Dit onderwerp heeft 9 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels