Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Loodhagel op lijn plaatsen

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
VVB2

Loodhagel op lijn plaatsen

Ongelezen bericht door VVB2 »

Hallo,
Ben deze middag begonnen met mijn nieuwe lijntjes te maken voor dit jaar. Nu heb ik regelmatig een probleem met het plaatsen van redelijke grote loodhagel (nr 5) op mijn lijn. Na het plaatsen kan ik deze praktisch niet meer verplaatsen terwijl de kleine loodhagel (nr 13 a 10) geen probleem vormen.
Het betreft hier lijnen voor op vijvers te vissen met een hoofdlijn van 12% G-line en loodhagel rond van VB. De lijn wordt nat gemaakt voor het knijpen en het knijpen gebeurd met mijn tang waar ik styllood mee vastzet.
Ik zou denken dat het moeilijker zou zijn om kleine loodjes te plaatsen dan de grote of doe ik iets verkeerd.
Grz
Vincent

Dit onderwerp heeft 97 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels