Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Volledige uitrusting welke?

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Rob1987
mini gebruiker
mini gebruiker
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Karper
Groep: Geregistreerde gebruikers
Dierenriem:
Leeftijd: 38

Volledige uitrusting welke?

Ongelezen bericht door Rob1987 »

Na jaren niet meer gevist te hebben wil ik graag terug starten. Nu moet ik een nieuwe visbak kopen en een nieuwe stok. Ik heb het het forum al afgezocht en weet het niet goed meer :lol:
Bij de visbak of station vraag ik mij het volgende af. Is dit niet heel zwaar om naar de plek dragen? Ik heb wat problemen met onderrug. Kan je hier een paar uur comfortabel opzitten ?
Voor de vaste stok zit ik met het volgende . Zijn verschillende topsetten nodig voor een amateur visser? Ik zou de stok willen gebruiken voor zowel kanaal als vijver.
Kunnen jullie mij een goede viskist aanraden en stok? Budget is niet super groot en zal rond de 500 euro liggen. Raden jullie tweedehands aan of niet?
Alvast bedankt om mij te helpen bij de juiste keuze :D :D :D :D
Automatisch samengevoegd met je vorig bericht. Gelieve in het vervolg de wijzig knop te gebruiken (cfr. Forumregels 24 uur regel)!
Niemand tips?

Dit onderwerp heeft 3 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels