Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Schroefdop op onderkant lijn zit vast

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Wim Reynders

Schroefdop op onderkant lijn zit vast

Ongelezen bericht door Wim Reynders »

hallo,

Ik heb dit weekend het blijkbaar klaargespeelt mijn schroefdop vast te draaien op het einde van mijn lijn. ik had net mijn lijn uitgepakt (enkel 7m) en de 2 laatste delen laten zitten... Toen moest ik die schroefdop daar scheef hebben opgedraaid (ik weet niet ander hoe). En toen ik opruimde merkte ik dat die dop muurvast zat (zat scheef erop). Ik had hem nochtans niet hard aangedraaid (doe ik nooit). Enja na talloze pogingen met allerlei tangen is hij nog niet willen loskomen...

Wie kan mij helpen? alle tips welkom :P

ik was al van plan om het achterste stukje eraf te zagen en er een nieuwe dop op te plaatsen maar als er andere manieren zijn wil ik ze graag horen :wink:

een geluk dat dit nu gebeurd want binne 2 weken heb ik toch men nucleare :D maar ik zou hem nog graag in degelijke staat verkopen of houden als reserve :wink:

Grtz Wim

Dit onderwerp heeft 13 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels