ik ben bezig voor nieuwe inoxe pieken te maken en toen ik de draad ging meten van de leefnetten toen dacht ik o dat is gewone draad tot ik die mete en was bleek ? dat is niet waar en toen ben ik opzoek gegaan naar draad tappen en nam dat stuk mee voor te weten te komen wat voor draad dat is en wat kwam ik tegen dat het m10x1 en die paste niet en nog eens gemeten en toen dachte ze m10x2.5 en dat is het ook niet maar wat zou nu blijken dat het een soort van M9 zou gaan alleen die bestaat niet wat nu ?
wie kan mij helpen voor die draadtappen kan iemand mij zeggen waar ik die kan vinden .
of weet iemand wie die kan maken voor mij ?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Pieken voor leefnetten
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 10 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden