Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Merk Garbolino

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
steve 2
Vip
Vip
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 52
Contacteer:

Merk Garbolino

Ongelezen bericht door steve 2 »

khad hier verleden week laten weten na bezoek rive dat ik ieder week wilde vertellen over één van mijn bezoeken aan showrooms van bepaalde merken, sommige waren daar in geïnteresseerd dus gisteren was het de toer aan garbolino
ik heb vooral naar garbolino geweest om te kijken, had eigenlijk snel gedaan want veel hebben ze niet te bieden.
hengels en shepnetstelen en wat bagagerie (opbergtassen).
dobbers, draad, enz, neen dat is niet wat ik zocht.
hengels, mooie karper hengel, enig problem hier geen carpodroms!
vaste hengels, die duurdere , prijs rond de 2000€ zijn super, top kwaliteit, hengels zijn af, en 3 tal verschillende.
schepnet stelen, ja daarvoor was ik daar, daar mag ieder merk aan leren, de TOP!!!!
sterk, strak, draaikoppen extra verstevigd, enz, prijs kwaliteit is gewoon super!!!!!
zo zie je ieder merk heeft zijn specialiteit, rive duur maar ja alles top!
garbo zijn schepnetstelen en toch wel ook mooie bagagerie
volgende week arca, ben benieuwd, ze waren verleden jaar echt aan het moderniseren, mooier en moderner materiaal voor een zeer goede prijs, ben benieuwd naar volgende week!
mijn materiaal voor volgend jaar op dit moment,
mand= rive (misschien)
schepnetsteel= garbolino (zeker)
hengel= ??? rive of garbo of ... ik weet het nog niet, die garbolinos en rives hebben wel zo'n gladde delen als de 608 vroeger dat heb ik graag, is mijn persoonlijke mening hé!
goede vriendelijke verkoper net zoals bij rive, meer gepraat over vissen dan over ..... :D
heb gehoord van mijn waalse vrienden dat hun service na verkoop super is!

groeten steve
http://www.dewedstrijdvisserwebshop.be
3e BVVL vaste stok 2014
2e BVVL vaste stok 2015
1e BVVL vaste stok 2016
2e BVVL vaste stok 2017
3e BVVL vaste stok 2018
Top seizoen 2018!

Dit onderwerp heeft 30 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels