beste visvrienden,
ik gaat voor het eerst met een vaste hengel vissen, ik ben of word geen wedstrijdvisser, ik vis alleen op witvis als het geslote tijd is om te roofvissen. ik zal ongeveer 15 keer per jaar witvissen, ik wil een vaste hengel van rond de € 900 die ik een langere tijd wil behouden. ik wil een alround hengel van 13 meter, die licht, strak, sterk is, niet te dik van diemeter, en zeker niet breekt als er een beetje wind staat.
ik ben een beetje op internet aan het kijken van hoe of wat maar ik ben er nog niet helemaal in uit, ik heb mijn oog op het merk preston laten vallen.
dus voor de prijsklasse van €900 wil ik de beste hengel, begrijp mij niet verkeerd want voor meer geld kom je in een nog betere klasse. wat ik wil, als je 20 hengels van €900 hebt en dan uit die twintig de beste keus.
wat is jullie mening.
met vriendelijke groet richard
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Welke vaste hengel rond de €900 ?
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 9 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden