Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Nieuwe zitkisten

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
vdkjohan
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Karper
Lid van: DSVV, De Penne, Denise, Steenput,Visserskliekske
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 52

Nieuwe zitkisten

Ongelezen bericht door vdkjohan »

Mede forumleden ,

Voor een visbak heb ik nog steeds mijn twijfels dit jaar...
De colmic one regal
De maver elite
De rive rx
Zijn er al mensen die deze nu aangekocht hebben ?
De one plus heb ik al , zit zeer lekker en goed , kan maar één minpuntje aanhalen en dat is het loskomen van de inwendige poten , heb er zo al ene geplooid doordat deze eruit gevallen was , had ze nochthans vastgelijmd.
Is hier al een verbetering aangebracht ? zie dat de vorm van de poten verandert is ... nog veranderingen??
De maver , ja gezien bij Gino , mooie kist , openingen in de laden , super . iemand nadelen of voordelen ervan gezien?
De rive , ja een klassieker , zijn er verbeteringen aangebracht? nadelen ? heb wel gezien de opening voor de hengel is een soort leder of stof, bij mijn monza moest ik dit ook altijd vasthouden om de hengel in te steken met frontbar....
Dus nadelen of voordelen van deze 3 kisten aub , prijs is geen voor of nadeel :D het gaat bij mij om het comfort , praktisch of niet praktisch , licht , transport , enz...
2024 kampioen vk&Dp&dsvv
23denis 22Vk 21Vk&DP 20VK
19VK-DP-Denise&DSVV
18VK-DP-Denise-3x7&Koning DP
17VK-Dsvv-DP 16VK 15 RVA
14VVO 12-11 LFT&Santens
www.dewedstrijdvisser.be

Dit onderwerp heeft 279 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels