Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Tips voor vissen op voorn
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Tips voor vissen op voorn
Kan iemand mij wat extra tips geven, over hoe en waarom? Na 30 jaar ben ik terug beginnen vissen met vaste stok van 9.5m,bovenlijn 12%,onderlijn +-15cm 10% haak 16. Wanneer ik aan het vissen ben krijg ik eerst genoeg aanbeten door vorens van +-14cm, maar na een viertal grote voren gevangen te hebben vallen de beten weg met grote vorens en vang ik enkel nog kleintjes. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen, moet ik soms beginnen te verschuiven met mijn lood of iet dergelijks of kan het voer er iets met te maken hebben ik vis normaal 15 cm op de grond. En hoeveel leem moet men bij het grondvoer doen om dit te verzwaren? Alvast bedankt voor tips.
Dit onderwerp heeft 6 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden