Wanneer ik mijn rek er tot 1.5meter uittrek komt deze mooi en soepel terug, wanneer ik hem er meer dan 1.5meter uittrek dan blijft deze 20-30 cm eruit bengelen... Dan moet ik de connector vanachter eruit halen en vrij ver trekken vooraleer deze terug schiet.
Ik heb onlangs de rekker vervangen van deze topset, topset gereinigd, nieuwe rekker gestoken. Eventjes was probleem weg maar is nu terug. Vrij raar aangezien ik dit maar met 1 a 2 topsetten heb.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Is dus al eens volledig gekuist geweest vanbinnen en op het zicht zijn er geen haperende deeltjes te zien?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Rek hapert
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 15 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden