goeie avond,
Na een beetje te zitten nalezen op het forum zie ik hier en daar bovenkomen dat de huidige milo kisten niet meer zijn zoals vroeger, nu maak ik me natuurlijk zorgen. Heb me zonet een Redsun aangeschaft (zag ze staan op de beurs in kortrijk en was direct verkocht). Iemand ervaring met deze kist of Milo kisten in het algemeen?
http://www.raven.nl/data/families/groot/54848_1.jpg
Ze lijken me toch behoorlijk sterk en kwa afwerking is het 50/50, Laden en kussen heel goed afgewerkt maar de kleine details zijn toch iets minder (zoals de rode "M" in het carbon) Prijs was 399 eur (niet slecht denk ik)
Mvg Mike
edit: even bij vermelden dat mijn eerste kist een milo was zo een 11 jaar geleden, en had geen problemen ermee, enkel nadeel was het gewicht, dat nu toch ook wel terug te voelen is
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Milo zitkisten
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Milo zitkisten
Laatst gewijzigd door xreasonz op 13 dec 2011, 22:22, 3 keer totaal gewijzigd.
Dit onderwerp heeft 42 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden