hoi,
vraag me af, of iemand me, topsets, uit 4 of 5 delen kan aanraden, die veel lichter zijn, dan diegene van de Sensas X87.
Ik zou graag de stok, lichter en strakker willen maken, door er lichtere topsets op te plaatsen, die laat ons zeggen, maximum 14 honderste aankunnen, met een 0.7 rekker bijvoorbeeld.
Lichter, voor het gemak, en strakker, om op 10m te vissen, want dan heeft de stok de neiging door te buigen en te zwiepen bij het aanslaan op een aanbeet.
Kan iemand me een goede tip geven? Want een volledige nieuwe hengel kopen, daar heb ik niet meteen zin in.
Alvast bedankt.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Lichte topsets
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 5 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden