Beste mensen,zo pas is de nieuwe stradic cfd versie uitgekomen en bij deze had ik de volgende vraag,ik had zelf een stradic 5000 cfd (dus model 2012) besteld bij een hengelzaak en tot mijn grote verbazing kwam deze molen met een dubbele slinger geleverd terwijl je in de shimano cataloog 2012 en op eender welke internetsite je kan gaan kijken deze 5000cfd met een enkele slinger zou uitkomen,bij deze deed ik ook mijn uitleg aan de winkelier en deze gaf mij dan ook gelijk waarbij hij terstond shimano opbelde en zijn uitleg deed,antwoord van shimano drukfout in de cataloog.Het is toch onmogelijk dat dit wereldwijd een drukfout kan zijn,in ieder geval het kon dan ook niet direct opgelost worden omdat het systeem vernieuwd zou zijn en er dus geen enkele slingers voorhanden zijn.
Bij deze wou ik dus de vraag stellen of dat iemand dit model al gekocht heeft en of het een enkele of dubbele slinger is,mannen lees goed het gaat dus over een shimano stradic 5000 cfd.
Mvg Feedergek
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Molen Shimano Stradic 5000 CFD
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 38 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden