Ik heb een oude glasfiber werphengel (160 cm) waar ik geen afstand van kan doen. De slip van de molen "slipt" niet geleidelijk af. Samen met het toch wel heel soepele hengeltje en nylon vislijn (de ogen van de hengel laten geen gevlochten lijn toe) is het onmogelijk om bij het drillen de lijn strak te houden waardoor ik al meer dan eens een mooie vis heb verspeeld.
Ik heb de Shimano Nexave HGFI 2500 HG molen gekocht. Moet nog binnen komen. Heeft iemand ervaring met die molen?
Als de molen niet de oplossing blijkt te zijn, heeft er nog iemand een tip voor een Picker-hengel. Ik heb graag een kort hengeltje: ik vis nooit op grote afstand (max. meter of .
Groet,
John
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Picker molen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
- John67
- nieuwe gebruiker
- Favoriet water: Vijver
- Favoriete discipline: Witvissen
- Favoriete vis: Voorn
- Lid van: 't Koppeltje Nederland
- Groep: Geregistreerde gebruikers
- Dierenriem:
- Leeftijd: 56
Picker molen
Laatst gewijzigd door harpie op 17 apr 2024, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Blanco regels verwijderd. Zie de forumregels.
Reden: Blanco regels verwijderd. Zie de forumregels.
Dit onderwerp heeft 4 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden