Feeder wedstrijd enkel, op 27/12/2018 en 3/01/2019!
Hallo, vermits we vorig jaar in kerstverlof regelmatig wedstrijdjes gevist hebben in Clotilde/Wintam, maar er nu een aanvraag moet gebeuren omdat we anders niet meer mogen vissen zonder leefnet, heb ik 2 wedstrijden vastgelegd.
Deze zijn goedgekeurd.
We houden het heel simpel, vissen van 10 uur tot 16 uur, 15 Euro inleg, 1:3 prijs. Trekking nummers laat ik nog weten. Of ik nog een locatie vindt en anders aan het water, hou jullie hiervan op de hoogte. Graag zou ik om te weten hoeveel plaats ik moet voorzien (nummers) op voorhand al weten wie meedoet. Dit kan via Messenger (Facebook Hans Heirman), via mail: hans.groenlanders@telenet.be of een berichtje op 0474/952194, naam zeker vermelden. Als er mensen die komen, weegmateriaal hebben, laten jullie me dat ook weten en willen jullie dit meebrengen? Heb ik zelf niet!
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Feederwedstrijden Clotilde/Wintam
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Feederwedstrijden Clotilde/Wintam
Laatst gewijzigd door Admin op 02 dec 2018, 12:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht verplaatst naar juiste sub-forum. Gelieve in het vervolg eerst te kijken waar u iets post!
Reden: Bericht verplaatst naar juiste sub-forum. Gelieve in het vervolg eerst te kijken waar u iets post!
Dit onderwerp heeft 14 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden