Hallo
IK feeder sinds +- 2 maanden op een groot water bij a'dam. In begin okt mooie vangsten met als top sessie 26 brasems in +- 4 uur vissen. Alle vissen boven de 2 kilo met de zwaarste 3,5 kilo. Deze sessie waren steeds op een plateau van tussen de 2 en 4 meter diep echter deze kant van het water is nu dicht voor overwintering van vogels. Aan west- en noordkant kun je nog wel vissen maar hier is het veel dieper tot wel 30 meter. IK wil nu een stek gaan bevissen waar het +- 20 meter diep is maar vraag me af of dit niet te diep is voor het tijd van het jaar en de temperaturen die we nu hebben. Graag advies of ervaringen op welke diepte nu gevist moet worden.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Diepte waar nu gevist wordt ?
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 4 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden