Beste visvrienden,
Hoe is het toch mogelijk dat de wedstrijdkalenders zo een punt van discussie kunnen zijn ?
WK's EK's Bk's BVV enz...
Volgens mij moeten ze NU voor 2010 al een aantal data vastleggen.
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om data vast te leggen, de plaatsen waar die plaatsvinden is van een tweede orde.
Leg eerst de data vast waar NIET gevist kan worden,(openbaar water versus vijvers...)
Leg dan de data vast wanneer NIET kan gevist worden (speciale omstandigheden zoals verkiezingen en dergelijke)
Leg dan in volgorde van belangrijkheid de andere data vast
WK, EK, BK, Internationale ontmoetingen en internationale selecties, BVV , enz....
Bijvoorbeeld de wedstrijd op 7 juni (verkiezingen) is naar later uur verplaatst. Wel ik woon in Sint Jans Molenbeek. Bij elke verkiezing moet ik gaan zetelen, omdat ik één van de laatste Vlamingen ben, omdat ik één van de laatste ben die blijkbaar kan lezen en schrijven. Dit lijkt misschien belachelijk maar het is helaas de trieste werkelijkheid in een grootstad als Brussel. Heel veel "nieuwe Belgen" kunnen blijkbaar niet lezen of schrijven... Ik betreur dit werkelijk.
Graag jullie opmerkingen over de kalender.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Wedstrijdkalenders... een ramp ?!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 9 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden