Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Reglementering CCCV

Alles over wedstrijden met de vaste hengel (zowel vijver als openbare wateren).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie

Mag reglementering boven de fairplay van de visserij gaan?

Ja
20
31%
Neen
44
69%

Totaal aantal stemmen: 64

yves naulaerts
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Lid van: Goudvisje Diest, Internationalen B
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 46

Reglementering CCCV

Ongelezen bericht door yves naulaerts »

Een kleine schets van de situatie, vandaag zit Benny tegenover mij aan de vijver, niets speciaal op zich maar toch. Ik was altijd van het idee dat een visser op een vijver altijd recht voor zich uit moest vissen en enkel schuin mag vissen op een hoekplaats. Wat doet hij nu, hij heeft een linker buur en geen rechterbuur, hij voert en vist ongeveer 4,5 m naar de open nummer naast hem en dus niet recht voor hem. Is er iemand die dit ergens in de nationale reglementering weet staan. Ik vind het niet in het reglement van het CCCV. Als er iemand is die hier iets meer over weet gelieve het hier te posten. Als jullie je afvragen waarom hij dat deed, dit was omdat hij dan korter bij de pomp was waar al de vissen lagen omdat ze ziek waren.
Laatst gewijzigd door yves naulaerts op 15 apr 2013, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Dit onderwerp heeft 66 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels