Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Als wedstrijdvissen niet meer lukt

Alles over wedstrijden met de vaste hengel (zowel vijver als openbare wateren).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
garbolino
Vip
Vip
Berichten: 599
Lid geworden op: 21 jun 2006, 11:14
Woonplaats: Beringen
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Karper
Lid van: De Flipper
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 55

Als wedstrijdvissen niet meer lukt

Ongelezen bericht door garbolino »

ik vis nu al een 40 jaar ondertussen en het ging zoals altijd op en neer.
nu is het zo dat ik en mijn vrouw samen zeer veel wedstrijden vissen en dit jaar is het meest triestigste jaar dat ik al heb mee gemaakt, wat we ook doen niets maar ook niets lukt nog.
een paar jaar geleden toen waren we verlegen voor te gaan want we wonnen bijna alle wedstrijden en nu mogen we blij zijn als we al de laatste prijs hebben, wat we ook doen niets lijkt te helpen.
we zijn nu zo gefrustreerd dat we al beide zeiden van zouden we niet stoppen met vissen.
hebben jullie dit ook al meegemaakt en wat doe je ertegen?
we weten dat we dit jaar niet goed hebben gezeten maar als je denkt dat we soms jaren hadden dat we 30 tot 40 wedstrijden wonnen en heel vaak 2de waren enzo en nu toch al 1 keer gewonnen en meer gene prijs dan wel dan stel ik mij toch vragen van waar het aan kan liggen.
wat kan ik eraan doen of wat moet ik doen???
Laatst gewijzigd door Admin op 20 okt 2013, 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Dit onderwerp heeft 31 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels