Soms zie ik wel eens iets voorbij komen over mooie internationale hengelwedstrijden of festivals (bv. Sensas Festival in Frankrijk, Iberian Master in Spanje enz.). Eigenlijk lijkt het me echt super om zoiets eens mee te doen. Alleen vind ik het niet evident om zicht te krijgen op wat er zoal bestaat. Nu eens dan zie ik eens iets voorbij komen (meestal op FB), maar dan is het ruim te laat om nog in te schrijven. Laat staan om dat geregeld te krijgen. Zoiets moet ik echt tijdig kunnen plannen, liefst samen met iemand die ook interesse heeft.
Dus het lijkt me wel tof als bekendmakingen of affiches van zulke wedstrijden hier gepost kunnen gepost worden.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Internationale wedstrijden
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
- TomV
- Vip
- Favoriet water: Kanaal
- Favoriete discipline: Witvissen
- Favoriete vis: Zeelt
- Lid van: Team Perfect Munster (TPM)
- Groep: Vips
- Dierenriem:
- Leeftijd: 45
Internationale wedstrijden
Live your life
Dit onderwerp heeft 4 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden