Beste collega vissers,
Wat ik hier even wil polsen hoe bij jullie op de club de nummertrekking verloopt. In het verleden zijn we met de club al verschillende keren flink bedrogen geweest. Ik ga geen namen noemen maar er was een club waar we een nummer moesten trekken voor paar of onpare plaatsen. De eerste nummer die we trokken bepaalde paar of onpaar. Dus ik trek bv 2. aah, dan is paar voor ons, zegt die persoon van het bestuur.
Daar wij als bezoekende club 1 koppel meer hadden hadden wij dus ook een paar plaats en dat was de enige persoon die prijs had. Volgens ons zijn die plaatsen dus gewoon op voorhand gevoederd. Er zitten in de club enkele heel goeie vissers maar het verschil met de tegenstand was enorm. Wij hadden 30 kg terwijl onze buren links en rechts de 100 kilo overschrijden. Ik kan aannemen dat deze personen de vijver beter kennen maar de verschillen waren veel te groot.
Nog mensen ervaring met deze gang van zaken? Mensen ervaring met elektronische nummertrekking? Want daar wordt ook enorm mee geschoemeld, spijtig genoeg!
Wij opteren nog altijd dat de bezoekende club alle nummers trekt uit een zak. Er is niets eerlijker dan dat. Spijtig dat het niet overal zo loopt en dat er op plaatsen toch wordt gefoefeld met de plaatsen. En veel kan je niet verdienen met het vissen hé... maar ja
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Nummertrekking
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 33 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden