Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Verzekering bij vrije wedstrijden ?

Alles over wedstrijden met de vaste hengel (zowel vijver als openbare wateren).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Noël

Verzekering bij vrije wedstrijden ?

Ongelezen bericht door Noël »

Gisteren hadden we onze algemene vergadering en daar is heel wat gediscussieerd geweest :evil:
Ze zijn van plan om de zogenaamde vrije wedstrijden, zijn er minstens 25!!, enkel nog voor leden te houden.
Ze zijn geloof ik van plan om van het statuut 'feitelijke vereniging' naar 'vzw' te gaan zodat de bestuursleden niet moeten opdraaien voor kosten.
Nu klapten ze van het bestuur dat vissers niet verzekerd zijn bij dagvisserij (dus dagpremie) of vrije wedstrijden.
Ik heb hun toch eens gevraagd om hun polis eens na te kijken of toch te vragen aan hun verzekeringsagent of er zo'n polis is voor mensen die niet lid zijn en toch willen komen vissen.
De vrije wedstrijden zijn ook altijd koppel en zou je dus altijd met iemand van de club moeten doen wat ik niet logisch vind om eventuele nieuwe leden te stimuleren om in onze club te komen.
Als ik een familielid of kameraad wil meenemen zou dit niet gaan, absurd noem ik dat!
Kan er mij iemand vertellen welke verzekering er is om dit te vermijden zodat elke visser die wil komen ook effectief verzekerd is voor eventuele schade of zo? Ik dacht dat een familiale van de club of zo dit dekte?
Hoop zo het bestuur toch te kunnen overtuigen om de huidige regeling te houden zodat mijn vrouwtje ook eens kan meekomen of eender die wil. Misschien ook iemand een idee wat dit zou kosten?
Laatst gewijzigd door Noël op 19 feb 2012, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Dit onderwerp heeft 49 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels