Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Dynamite Baits

Alles over Lokvoer en aas voor karper.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
steve 2
Vip
Vip
Berichten: 7035
Lid geworden op: 24 mar 2006, 18:48
Woonplaats: Ieper
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 50
Contacteer:

Dynamite Baits

Ongelezen bericht door steve 2 »

Heeft er iemand ervaring met dynamite baits, volgend jaar zouden we die producten in winkel willen maar zeker niet het volledige assortiment dus mijn vraag aan jullie wat is er daar goed of wat denken jullie van die producten.
Ze hebben een groot gamma, meerdere prijsklassen, veel dips, veel flauvours alé juist genoeg om zot van te worden!
Vroeger werd dit verdeeld door de groep ultimate, nu zal spro deze verdelen!
We hebben op dit moment de mixen en flauvours van EFB en wat boilies van wielco en arca, dynamite baits en sonusbaits zouden daar nu bij komen, vinden jullie dit een goed idee?
Ik ken niet veel van karperen, nu al véél meer dan 1 jaar geleden ben bezig aan spoedcursus :lol: maar is niet makkelijk, we willen echt wel fors uitbreiden met karpermateriaal maar je hebt daar nu zoveel merken dat je het niet meer zou weten( nu mika, korda, esp,strategie, fun fisching), ivm boilies daar kom ik compleet zot van, amai op de beurs waren ze bijna niet meer te tellen al die merken!

groeten steve
http://www.dewedstrijdvisserwebshop.be
3e BVVL vaste stok 2014
2e BVVL vaste stok 2015
1e BVVL vaste stok 2016
2e BVVL vaste stok 2017
3e BVVL vaste stok 2018
Top seizoen 2018!

Dit onderwerp heeft 47 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels