Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Waar vind ik die grote karpers en met welk aas?

Alles over Lokvoer en aas voor karper.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
frederik95
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Lid van: VVOV, BNFTY
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 30

Waar vind ik die grote karpers en met welk aas?

Ongelezen bericht door frederik95 »

hey mannen ik ga deze zomer met een vriend van me op karper vissen in pulle mischien heeft daar al iemand gevist op 1 van de vijvers die daar te vinden zijn.
dit zal onze eerste keer zijn dat we 2 dagen en 2 nachten achter elkaar gaan vissen.
ik vraag me af waar ik de vis moet vinden diep ondiep tegen de kant op mossel banken of op plataus.
ik zou graag van deze info krijgen maar het belangrijkste vindt ik precies het aas wat aas kan ik best gebruiken?
boilies of pellets of tijgernoten en met wat kan ik best voederen ik was aan het denken aan duiven voeder.
of zou ik een mix van pellets gebruiken met wat partikels en een beetje grondvoeder?
je hoort het meschien al hé ik heb wel redelijk wat ervaring op onze club vijver maar die is veeeeeeeeeeeeeeel kleiner en ik weet waar de grote karpers zitten daar moet ik ze gaan zoeken en dan moet ik nog eens met aas experimenteren en 2 dagen vindt ik precies nogal weinig om veel te experimenteren.
ik zou graag info krijgen deze dingen die ik opgenoemd heb.
alvast bedankt hé mannen.
Mvg frederik

Dit onderwerp heeft 5 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels